Η ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!

Good-Morning-Image

28 Σεπ Η ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!

Good-Morning-ImageΔεν ξέρω για σένα αλλά εγώ, κατά ένα μαγικό τρόπο, με το που γυρνάω στη βάση μου, το μυαλό κλειδώνει και επανέρχομαι εύκολα –εντάξει, σχεδόν εύκολα- στη διατροφική μου ρουτίνα. Γιατί, μη νομίζεις, άνθρωπος με αδυναμίες κι εγώ, την τηγανητή πατατούλα, το παγωτάκι και το κοκτεηλάκι μου τα θέλω στις διακοπές μου. Και αν περνάς και καλά, το τελευταίο ειδικά πολλαπλασιάζεται!

Τέλος, όμως, οι διακοπές, που είσαι στα πάντα ελεύθερος, χωρίς πίεση και ρουτίνα- πρόγραμμα. Τι γίνεται όμως με την όρεξη και τη διάθεση που έχουν παραμείνει στα επίπεδα διακοπών; Γιατί τα μυαλά, σίγουρα τα δικά μου, είναι ακόμα πάνω απ’ το κεφάλι! Να, λοιπόν, τι κάνω εγώ στην προσπάθειά μου να με «συνεφέρω»: προσπαθώ να ξεκινώ τη μέρα πολύ καλά από την αρχή της- κάτι ξέρει ο σοφός λαός μας.

Για αρχή, προσπαθώ να φτιάξω το πρόγραμμα του ύπνου μου που έχει αποσυντονιστεί, ενώ το πρωί μου αφιερώνω οπωσδήποτε 10’ για χουζούρι- είναι το καλύτερο μου, συν ότι παίρνω τις πιο σωστές αποφάσεις εκείνη την ώρα, για όποιο ζήτημα με απασχολεί! Στη συνέχεια μου αφιερώνω άλλα 15’ για να φτιάξω ένα σούπερ θρεπτικό και υγιεινό πρωινό, γιατί ως γνωστόν, τα αποθέματα ενέργειας που διαθέτουμε στο σώμα μας είναι ελάχιστα μετά από 7 ώρες ύπνου και σίγουρα το κορμί και ο εγκέφαλος χρειάζονται «καύσιμα» για να λειτουργήσουν σωστά. Επιπλέον ένα υγιεινό πρωινό τονώνει το μεταβολισμό μου και ελέγχει την πείνα μου καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ανάλογα με τα κέφια ή την όρεξη επιλέγω αλμυρό ή γλυκό, το σίγουρο είναι πως επιδιώκω  να είναι πλήρες και ισορροπημένο.

  1. Γάλα ή γιαούρτι με 2-3 κ.σ. βρώμη, 1 κ.σ. cranberries ή σταφίδες και ½ χούφτα ξηρούς καρπούς ή λίγο μέλι
    Το συγκεκριμένο γεύμα είναι εύκολο και πλούσιο σε φυτικές ίνες, σίδηρο, σύνθετους υδατάνθρακες και ω3 λιπαρά οξέα. Θα σε ενθουσιάσει με την ιδιαίτερη γεύση του, ιδιαίτερα αν είσαι λάτρης των γαλακτοκομικών.

 

  1. Χυμός πορτοκάλι και 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα
    Το πιο εύκολο γεύμα, ιδιαίτερα στην περίπτωση που βιάζεσαι. Μέχρι να ντυθείς, έχει ψηθεί το τοστ και ο χυμός θα σε ξεδιψάσει αμέσως.

 

  1. Γιαούρτι με φρούτο και μέλι
    Η θρεπτική αξία του γιαουρτιού συνδυάζεται με αυτήν των φρούτων και του μελιού, δημιουργώντας ένα άκρως γευστικό αποτέλεσμα. Επέλεξε φρούτα της εποχής, όπως πεπόνι, ροδάκινο, σταφύλια ή σύκα, αφού πρώτα τα ψιλοκόψεις σε μικρά κομματάκια.

 

  1. Ομελέτα με λαχανικά, 1 φέτα τυρί και ψωμί ολικής αλέσεως
    Γρήγορο και εύκολο- στην δημιουργία του- πιάτο, ιδανικό για πρωινό γεύμα και με λίγες θερμίδες- για όσους ενδιαφέρονται. Ψιλόκοψε τα λαχανικά και σοτάρισέ τα σ’ ένα αντικολλητικό τηγάνι, με ελάχιστο ή και καθόλου λάδι, μέχρι να μαλακώσουν και να απορροφήσουν τα υγρά τους. Χτύπησε τα αυγά με ελάχιστο γάλα, αλατοπιπέρωσε, περίχυσε τα λαχανικά και άστο μέχρι να ψηθούν σε χαμηλή φωτιά. Εγώ συνήθως τοποθετώ 1 φέτα τυρί πάνω από την ομελέτα- αφού σερβίρω- και την αφήνω να λιώσει από μόνη της.

 

  1. Ψωμί ολικής αλέσεως με τυρί και 1 αυγό βραστό και 1 μεσαίο φρούτο της αρεσκείας σας
    Μπορείς να το δοκιμάσεις σκέτο, με λίγο αλατοπίπερο ή να το κόψεις στη μέση και να το συνοδεύσεις με ψωμί ολικής αλέσεως και λίγο τυρί. Ολοκλήρωσε το πρωινό σου με 1 φρούτο εποχής και της αρεσκείας σου. Μ’ ένα σμπάρο θα λάβεις φυτικές ίνες, πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας και βιταμίνες.

 

  1. Κουακερόπιτα σε αντικολλητικό τηγάνι με μέλι και κανέλα ή μαρμελάδα, ή και 1 μεσαίο φρούτο
    Για 1 κουακερόπιτα, χτυπάς στο μίξερ 2 .σ. βρώμη μαζί με 2 ασπράδια, ½ φλιτζάνι γάλα και 1 βανίλια σκόνη, μέχρι να γίνει ένα ομοιογενές μίγμα. Λαδώνεις ένα αντικολλητικό τηγάνι μ’ ένα πινέλο και σε μέτρια φωτιά ρίχνεις ομοιόμορφα το μίγμα και το αφήνεις να ψηθεί. Σερβίρεις με μαρμελάδα της αρεσκείας σου, όπως «φρούτα του δάσους» ή με μέλι και κανέλα. Μπορείς να προσθέσεις και φρούτα, όπως πχ. ροδάκινο ή μπανάνα, για περισσότερη γεύση και βιταμίνες.

 

  1. 2 παξιμαδάκια κριθαρένια με ανθότυρο και μέλι ή μαρμελάδα της αρεσκείας μας
    Τελευταίο και αγαπημένο μου. 2 παξιμαδάκια με λίγο ανθότυρο και μέλωσέ τα με μέλι ή μαρμελάδα άγριο μύρτιλο (έχω και αδυναμίες!) ή ό,τι τραβάει η καρδιά σου. Είναι ένα γεύμα εύκολο, γρήγορο και θρεπτικό, γιατί λαμβάνεις φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, ασβέστιο και βιταμίνες.

 

 

Δημοσιεύτηκε στο ηλεκτρονικό περιοδικό www.bonusmallmag.gr στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2017