6 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΕΡΟ

antioxidant-beverage-blended-1328887

02 Μαΐ 6 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΕΡΟ

antioxidant-beverage-blended-1328887

 

 

 

 

 

 

«Πως θα κάνω την επιδερμίδα μου να λάμψει;»

Πρέπει να ενυδατωθείς. Πιες νερό!

«Πως θα φύγει η κυτταρίτιδα;»

Πρέπει να ενυδατωθείς. Πιες νερό!

«Πως θα καταφέρω να χάσω μερικά κιλά;»

Πρέπει να ενυδατωθείς. Πιες νερό!

«Πως θα καταφέρω να έχω περισσότερη ενέργεια;»

Πρέπει να ενυδατωθείς. Πιες νερό!

«Πως θα φύγει η πέτρα που έχω στα νεφρά;»

Πρέπει να ενυδατωθείς. Πιες νερό!

 

Από τα πιο ανάλαφρα και επιπόλαια μέχρι και τα πιο σοβαρά ερωτήματα που έχεις, η λύση είναι το νερό! Καταντώ γραφική αρκετές φορές με αποτέλεσμα να με κοροϊδεύετε πολλοί από εσάς. Δεν με πειράζει καθόλου όμως, γιατί τη δουλειά μου τη λατρεύω και πάντα ενθουσιάζομαι με το τι επιρροή έχει πάνω σας. Στην αυτοπεποίθηση, στο κορμί, στη διάθεση, σε όλα.

Το νερό , ναι, είναι η βάση της ζωής και της υγείας και καθημερινά πρέπει να καταναλώνουμε τουλάχιστον 1,5-2 λίτρα υγρών. Στην πραγματικότητα, όμως, καταναλώνουμε  το 1/3 αυτής της ποσότητας. Άρα; Πως θα καταφέρουμε να πίνουμε περισσότερο;

Το νερό δεν είναι ο μόνος τρόπος για να ενυδατώνεται το σώμα μας, μιας και υπάρχουν τροφές, οι οποίες είναι πλούσιες σε νερό, όπως τα περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Οπότε προσφέροντας ποικιλία στο καθημερινό μας «υγρό» μενού, δεν είναι αναγκαίο να πίνουμε αποκλειστικά νερό.

Να λοιπόν τι μπορείς να κάνεις:

  1. Πρόσθεσε στο νερό φέτες πορτοκαλιού, λεμονιού ή αγγουριών, αρωματικής μέντας ή δυόσμου, ή ακόμα και φρούτα του δάσους, μέχρι να βρεθεί ο συνδυασμός που σου ταιριάζει. Άφησε το σπιτικό αφέψημα που θα φτιάξεις να κατασταλάξει για λίγο και σε λίγα λεπτά θα έχεις ένα δροσιστικό και θρεπτικό αναψυκτικό!
  1. Φτιάξε φυσικούς χυμούς! Όχι μόνο θα αναπληρώσουν τα υγρά που χρειάζεσαι, αλλά θα σε εμπλουτίσουν με πληθώρα βιταμινών.
  1. Πιες φυσικό ανθρακούχο νερό! Είναι επάξιος αντικαταστάτης του απλού νερού, με τις φυσαλίδες να προσδίδουν γεύση.
  1. Φτιάξε παγωμένους κύβους από χυμό φρούτων ή βοτάνων και πρόσθεσέ τα στο νερό σου. Θα μεταμορφωθεί σε ένα πραγματικό, μη αλκοολούχο, γευστικό κοκτέιλ!
  1. Πιες τσάι και αφεψήματα βοτάνων- λουΐζα, χαμομήλι, τίλιο, κλπ, κατά προτίμηση χωρίς ζάχαρη. Το πράσινο τσάι δίνει ενέργεια και σε ξυπνάει, το χαμομήλι σε χαλαρώνει, ενώ το τσάι από γιασεμί ανεβάζει τη διάθεση. Πειραματίσου μέχρι να ανακαλύψεις το ρόφημα που σε αντιπροσωπεύει. Μην το παρακάνεις μόνο με το μαύρο τσάι, γιατί οι αρνητικές του επιπτώσεις είναι περισσότερες από τις θετικές.
  1. Ενυδατώσου φτιάχνοντας μια ελαφριά σπιτική σούπα από ζωμό κότας, κρέατος ή και ψαριού. Παράλληλα θα προσλάβεις απαραίτητα συστατικά για τον οργανισμό, όπως αμινοξέα, ιχνοστοιχεία και κολλαγόνο.

 

 

Δημοσιεύτηκε στο ηλεκτρονικό περιοδικό www.bonusmallmag.gr στο τεύχος Απριλίου 2019